Microsoft Dynamics CRM

Parim valik ettevõttele, kes soovib veebipõhist kliendi- ja teenindusjuhtumite halduse lahendust kasutada ka Outlook´is

Microsoft Dynamics AXmajandusinfosüsteemMicrosoft Dynamics CRMkliendihaldussüsteemPalgaarvestusDynamics AX-leErilahendusedDynamics AX-le

Microsoft Dynamics CRM ühendab endas mitmekülgse CRM´i lahenduse kasutajale tuttava Outlook´iga.  Kogu lahenduse funktsionaalsusele on võimalik kasutajal ligi saada nii veebibrauseriga kui Outlook kliendiga.

Microsoft Dynamics CRM eristub paljudest konkurentidest ka selle poolest, et saab kasutada nii Microsofti poolt pakutavat pilveteenust, kui hoida kogu lahendus enda serveritel.

 

Tutvu Microsoft Dynamics CRM lahendusega veebilehel Microsoft Dynamics CRM.

1 2 3

Microsoft Dynamics CRM lühikirjeldus

Microsoft Dynamics CRM turundusjuhile

Microsoft Dynamics CRM-i abil saate oluliselt tõhustada ettevõtte turundustegevust. Teie käsutuses on paindlikud segmenteerimise tööriistad, kampaaniate haldamise võimalused, intuitiivne tagasiside jälgimine ja ülevaatlikud analüüsifunktsioonid.

Microsoft Dynamics CRM materjal

Tutvu Microsfot Dynamics CRM’i tutvustava materjaliga.

CRM dokumendi pilt

 

CRM Broshure Estonian

Microsoft Dynamics CRM müügijuhile

Microsoft Dynamics CRM võimaldab hoida kokku aega müügimeeskonnaga seotud haldustoimingutelt. Samal ajal saab müügimeeskond väärt tööriista oma igapäevaste toimingute haldamiseks. Müügijuhi laual on kogu müügiprotsess vaadeldav – müügivihjete ja -võimaluste jälgimine, sujuv dokumentide kinnitamise protsess ja reaalajas müügiprognoosid. See kõik aitab ohjata ja innustada müügimeeskonda efektiivsemale tegutsemisele ja suurenenud läbimüügile.

45

Klienditeenindus - teenindusjuhtumite haldus

Teenindusjuhtumite korrektne haldus on hea tööriist kliendilojaalsuse suurendamiseks. Teenindusjuhtum võib olla kliendi poolt saadetud teabepäring, garantiijuhtumi teadaanne, väljakutse või muu taoline sündmus. Microsoft Dynamics CRM muudab sujuvaks teenindusjuhtumite registreerimise ja eskaleerimise ning parandab oluliselt kliendi konkreetse juhtumi kohta info jagamise võimalusi.

Microsoft Dynamics CRM sisaldab plaanimismootorit, mis toeatab müügitegevuste ja hooldustööde planeerimist. Teenindusgraafiku abil saavad kõik meeskonna liikmed ülevaate kogu ettevõtte ressurssidest ning sellele tuginedes kokku leppida kohtumise või toimingu, mis lisatakse automaatselt kliendiinfole.

Kliendid ja on-line demo

Meie meeskond on käivitanud Microsoft Dynamics CRM lahenduse näiteks:

 

Eesti Post logo

 

3R logo

 

On-line demo

Microsofti meeskond on ettevalmistanud inglisekeelse keskkonna Dynamics CRM tootega tutvumiseks. Proovi julgesti Micrsofti TestDrive´i

 

TestDrive

Üldkontaktid Meie meeskond

Võta meiega ühendust