Microsoft Dynamics 365 Sales ühendab endas mitmekülgse CRM´i lahenduse kasutajale tuttava Outlook´iga. Kogu lahenduse funktsionaalsusele on võimalik kasutajal ligi saada nii veebibrauseriga kui Outlook kliendiga.
Microsoft Dynamics 365 Sales eristub paljudest konkurentidest ka selle poolest, et saab kasutada nii Microsofti poolt pakutavat pilveteenust, kui hoida kogu lahendus enda serveritel.
Tutvu Microsoft Dynamics 365 Sales lahendusega veebilehel Microsoft Dynamics 365 Sales.
Dynamics 365 Sales lühikirjeldus
Microsoft Dynamics CRM turundusjuhile
Microsoft Dynamics CRM-i abil saate oluliselt tõhustada ettevõtte turundustegevust. Teie käsutuses on paindlikud segmenteerimise tööriistad, kampaaniate haldamise võimalused, intuitiivne tagasiside jälgimine ja ülevaatlikud analüüsifunktsioonid.
Microsoft Dynamics CRM materjal
Microsoft Dynamics CRM müügijuhile
Microsoft Dynamics CRM võimaldab hoida kokku aega müügimeeskonnaga seotud haldustoimingutelt. Samal ajal saab müügimeeskond väärt tööriista oma igapäevaste toimingute haldamiseks. Müügijuhi laual on kogu müügiprotsess vaadeldav – müügivihjete ja -võimaluste jälgimine, sujuv dokumentide kinnitamise protsess ja reaalajas müügiprognoosid. See kõik aitab ohjata ja innustada müügimeeskonda efektiivsemale tegutsemisele ja suurenenud läbimüügile.
Klienditeenindus - teenindusjuhtumite haldus
Teenindusjuhtumite korrektne haldus on hea tööriist kliendilojaalsuse suurendamiseks. Teenindusjuhtum võib olla kliendi poolt saadetud teabepäring, garantiijuhtumi teadaanne, väljakutse või muu taoline sündmus. Microsoft Dynamics CRM muudab sujuvaks teenindusjuhtumite registreerimise ja eskaleerimise ning parandab oluliselt kliendi konkreetse juhtumi kohta info jagamise võimalusi.
Microsoft Dynamics CRM sisaldab plaanimismootorit, mis toeatab müügitegevuste ja hooldustööde planeerimist. Teenindusgraafiku abil saavad kõik meeskonna liikmed ülevaate kogu ettevõtte ressurssidest ning sellele tuginedes kokku leppida kohtumise või toimingu, mis lisatakse automaatselt kliendiinfole.